Centrum stylu

Poszukiwania estetyczne zawsze były mocnym punktem oferty Marazzi.
W rzeczy samej Marazzi była pierwszą firmą, która zrozumiała potrzebę uznania płytki ceramicznej za element wyposażenia i architektury, powierzając twórczą pracę nad jej kształtem wielkim osobowościom świata designu: od momentu nawiązania współpracy z Giò Pontim, dzięki której w 1960 r. powstała płytka „z czterema zaokrąglonymi bokami”, która weszła do historii wzornictwa pod nazwą Triennale, firma Marazzi cały czas angażowała w swoje projekty znane nazwiska, jako pierwsza łącząc swój produkt ze słynnymi markami odzieżowymi (m.in. Biki, Rabanne i Forquet), a także architektonicznymi, oraz inwestowała we własne laboratoria badawcze, aby analizować trendy w różnych krajach i opracowywać unikatowe produkty.
Faza opracowywania koncepcji i wzornictwa produktów jest koordynowana i kierowana przez Centrum Stylu Marazzi. Proces badawczy polega na analizie trendów rynkowych i gustów społecznych, aby zrozumieć oczekiwania konsumentów i przełożyć je na propozycje wzornictwa oraz specyfikacje produktów. Jednocześnie w laboratorium technicy przeprowadzają doświadczenia, przekładając kształty, powierzchnie, kolory i dekoracje na prototyp, który jest testowany, a następnie przekazywany do następnej fazy procesu produkcyjnego.

Obecna w ponad 140 krajach, jest powszechnie uznawana za synonim wysokiej jakości ceramiki podłogowej i ściennej oraz za symbol najlepszej tradycji „Made in Italy” w branży wyposażenia i designu...

Jakość dla Marazzi oznaczajakość produktu, zrównoważenie środowiskowe i poszanowanie dla bezpieczeństwa pracowników

Od samego początku swojej działalności firma Marazzi przeznacza duże środki na badania i rozwój