<link rel="stylesheet" href="/static/CACHE/css/a9f821c8cc3d.css" type="text/css" media="screen, projection">

Casa C&A, renowacja w Genui: minimalistyczne wnętrza w czarno-białej tonacji

Casa C&A, renowacja w Genui: minimalistyczne wnętrza w czarno-białej tonacji

Dzięki okładzinie Materika 3D Wave łazienka nabiera nowego charakteru

Małe mieszkanie w Genui zostało niedawno poddane renowacji przez studio Andrea Orioli Architetto, które wykonało ją w minimalistycznym, współczesnym stylu.

Głównym celem w Casa C&A była optymalizacja przestrzeni wewnętrznej poprzez nowy podział na część dzienną i sypialną oraz bardziej bezpośrednie i wygodniejsze połączenie kuchni z pokojem dziennym.

Cel ten został osiągnięty poprzez wykonanie szeregu małych interwencji, przede wszystkim w strefie przedpokoju.

Dzięki wprowadzeniu nowego stałego elementu wyposażenia – systemu ściennego, który służy również jako przejście – strefa dzienna i strefa nocna zyskały nową autonomię i nowy podział funkcjonalny. W wyniku wykonanych prac również kuchnia i pokój dzienny zostały przekształcone w dwie połączone przestrzenie, dzięki nowemu przejściu i nowemu układowi.

Zmiany o charakterze funkcjonalnym wzbogacono o wybory stylistyczne w minimalistycznym, współczesnym stylu. Paleta kolorów to zasadniczo biel i czerń, z nielicznymi elementami w odcieniach neutralnych i kilkoma akcentami kolorystycznymi na akcesoriach i tekstyliach.

Temat czerni i bieli jest szczególnie wyraźny w głównej łazience, którą wyremontowano, zastępując wannę prysznicem oraz zmieniając meble i wykończenia.

Aby podkreślić kontrast z ciemną posadzką, doskonałym wyborem okazało się pokrycie ścian okładziną ceramicznąMaterika Marazzi w kolorze Off White, czyli złamanej bieli, z gładkim, strukturalnym wykończeniem.

Ścianę prysznica ozdobiono płytkami Materika Wave 3D, które idealnie wpasowują się w koncepcję aranżacyjną jako minimalistyczny element dekoracyjny o mocnym efekcie wizualnym. Struktura 3D Wave tworzy na ścianie złudzenie ruchu dzięki nieregularnym wzorom i efektom światłocienia, a wielkoformatowe płytki 40X120 cm pozwoliły uzyskać ciągłą okładzinę bez fug.

Wykorzystane kolekcje