<link rel="stylesheet" href="/static/CACHE/css/69de78ad90d1.css" type="text/css" media="screen, projection">

Design

W podróży: doświadczenia, które mają zapewnić dobre samopoczucie

czas trwania czytania: 5 minuty

W podróży: doświadczenia, które mają zapewnić dobre samopoczucie

Wśród nowych motywów międzynarodowej kampanii reklamowej Marazzi pojawiła się również refleksja na temat przestrzeni w sektorze kontraktowym, a konkretnie w branży hotelarskiej. Wymiar wirtualny Hotelu butikowego przedstawia nam środowisko, które poprzez powierzchnie opowiada nam o swojej historii i o swoich nigdy nieprzerwanych badaniach technologicznych.

Wkrótce będziemy podróżować i to lepiej, a przede wszystkim nie będziemy rezygnować z doświadczania prawdziwej jakości. Podróżowanie będzie wiązało się z zaspokajaniem coraz bardziej pożądanej potrzeby zapewniania sobie dobrego samopoczucia, a koncepcja wellness nabierze charakteru emocjonalnego wzmacnianego przez całokształt obiektów i powierzchni, które nas otaczają. Tak wynika z najbardziej aktualnych badań dotyczących tego, jak zmienia się nasz sposób czerpania radości z podróży. 


I dokładnie tak, jak zostały poddane w wątpliwość nasze środowiska domowe, tak samo branża hotelarska przeżywa prawdziwą ewolucję. Pomieszczenia obiektów noclegowych są coraz bardziej uniwersalne i zdecydowanie stawia się w nich na styl życia, z myślą o tym, by zapewniać gościom wyjątkowe doświadczenia, intymność, a jednocześnie są one dostosowane do potrzeb osób podróżujących służbowo. Nie mniej ważna jest kwestia bezpieczeństwa i higieniczności, które wraz z cyfryzacją wywrą ostateczny wpływ na produkty i usługi dla szerokiego grona klientów finalnych i odbiorców na rynku B2B.


Takie właśnie rozważania dotyczące przestrzeni, w których żyjemy, stanowią centrum uwagi doświadczeń przeprowadzanych przez Marazzi. Jeden z motywów jej nowej międzynarodowej kampanii reklamowej jest bowiem poświęcony branży hotelarskiej, czego przykładem jest hotel butikowy, w którym na podłodze znalazła się nowa kolekcja Mystone Travertino, o ciepłych barwach i różnorodnym pakiecie dekoracyjnym, rozszerzenie kolekcji z gresu porcelanowego o efekcie kamienia Mystone.


Dzięki technologii Sublime Sync wzornictwo łączy się w perfekcyjny sposób ze strukturą wykończenia powierzchni, zapewniając mu głębię, jakiej dotychczas nie zdołano osiągnąć.


To nowe rozwiązanie produkcyjne to połączenie wysokiej rozdzielczości druku cyfrowego, mikro kombinacji błyszczących i matowych odcieni, z zaawansowanymi procesami produkcyjnymi, które określają, personalizując je, liczne tekstury powierzchni. W łączeniu koloru i struktury materiału osiągnięto stopień perfekcji, jakiego nie zdołano nigdy dotychczas uzyskać. Tekstura kamiennych powierzchni trawertynu odnajduje w tej kolekcji splendor gry świateł i refleksów powstających za sprawą typowej porowatości materiału oraz dotykowe właściwości jak dawniej.  


Seria Mystone pozwala na rozszerzenie wydajności powierzchni poprzez zastosowanie w nich rozwiązań StepWise, gwarancji antypoślizgowości, i High Performance, które sprawia, że powierzchnie zyskują doskonałe właściwości z technicznego punktu widzenia, zgodnie z najsurowszymi normami międzynarodowymi.


Na ścianie znalazł się mały format 5 x 15 z linii Crogiolo Rice, w kolorze Grigio. Kolekcja ta pozwala na nieskończone możliwości poprzez układanie płytek w jednym lub wielu różnych formatach w ramach projektu, który pod wieloma względami okazuje się być projektem „szytym na miarę” i który cechuje się wszelkimi zaletami związanymi z produkcją seryjną.


Wiernie oddające poszczególne materiały i ich nieregularną strukturę powierzchnie Crogiolo Rice są błyszczące, delikatnie satynowane, a ich miękkie szkliwo przywodzi na myśl dawne majoliki. Na ścianach wyłożonych płytkami w małym formacie z tej kolekcji wyraźnie widoczne są zmiany barw, cieniowanie czy gra świateł spowodowana różnymi materiałami powierzchni.