Przestrzenie codzienne, zwyczajne i zapewniające poczucie spokoju swoim niecodziennym charakterem, o którym świadczą między innymi: jakość projektu, umeblowanie czy materiały, a te są doskonałym wyrazem włoskiego kunsztu wykonania. Takie właśnie kilka składników przewidziano w międzynarodowej kampanii reklamowej Marazzi na 2023, w której prezentowane są nowe płyty o efekcie marmuru i o współczesnym charakterze Grande oraz mały format o nieregularnej powierzchni Crogiolo Confetto. Oba te produkty powstają z poszanowaniem środowiska, w ramach cyklu zamkniętego
W nowej międzynarodowej kampanii reklamowej Marazzi na 2023 rok prezentowane jest intymne pomieszczenie łazienkowe, wykończone nowymi płytami o efekcie marmuru i o współczesnym charakterze oraz kolekcjami o niskim wpływie na środowisko, bowiem jest to już nieodzowny czynnik w doborze materiałów do własnego mieszkania.
Era dużych płyt z gresu porcelanowego o niewielkiej grubości otwiera się na nowy sezon nieskończonych możliwości typu Mix&Match z małymi formatami, od płytek po mini cegiełki (kwadratowe, prostokątne i wielokątne), od listew po „deski” z gresu o efekcie drewna, skończywszy na cienkich okładzinach jednobarwnych lub ze strukturami 3D i różnorodnymi rodzajami wykończenia: matowym, półmatowym, połyskującym, szklistym.
„Podoba nam się wyobrażanie sobie życia osób, które mieszkają w projektowanych przez nas miejscach — opowiadają Chiara Ormelli i Massimo Colonna, założyciele kolektywu Il Magma, który odpowiada za projekt tej kampanii — gesty troski o ciało, intymne momenty w otoczeniu miękkiego, a zarazem zdecydowanego, energicznego światła z pierwszych godzin dnia. Dzięki cyfrowym rozwiązaniom można eksperymentować i kalibrować emocje, jakie mogą przekazywać zamieszkiwane przez nas pomieszczenia, a te często są efektem zastosowanych materiałów, ich chropowatości, opalizowanego wykończenia czy geometrii. W kampanii tej chcieliśmy opowiedzieć również nieco o włoskości, historycznym charakterze kultury projektu i kunszcie wykonania”.
Żyłkowanie i niuanse typowe dla najbardziej szlachetnych oraz rzadkich marmurów nabierają w tej łazience nowej energii, w dobie cyfryzacji naturalnych tekstur, w zaskakującej prawdziwości i wrażeniach dotykowych, jakie zapewnia duży format, nie zapominając nigdy o zrównoważonym charakterze rozwiązań konstrukcyjnych. Dziedzictwo Grande Marble Look Giallo Siena i Grande Marble Look Calacatta Black w tle ustępuje miejsca nowoczesnemu charakterowi Grande Marble Look Fior di Pesco Carnico, którym pokryte są skrzydła drzwiowe szafy w zabudowie, a także płytom Onice Giada, które nadają kształt spoczywającym na meblu w stylu vintage umywalkom.
Na ścianie po prawej stronie w grze świateł ciekawą rolę odgrywają płytki Crogiolo Confetto, z kolekcji gresu porcelanowego w małym formacie, o nieregularnej powierzchni, półmatowej i miękkiej w dotyku. Wzór powstał w wyniku zastosowania rodzaju płaskorzeźby (struktura Savoiardo 3D, 5×15 cm) nawiązującej do słynnej kolekcji Marazzi „Canne d'Organo” Nina Caruso, designera i rzeźbiarza z lat siedemdziesiątych. Tutaj występują one w kolorze Bone, a w całej kolekcji do dyspozycji jest paleta aż dwunastu pełnych odcieni, ciepłych i zimnych.
Obie kolekcje wykonano w ramach produkcji w cyklu zamkniętym, dążąc do ograniczania zużycia zasobów.
To harmonijne i miłe dla oka zestawienie, które łączy w sobie nawiązania do przeszłości z dążeniem do tworzenia nowego wymiaru przestrzeni, w których będziemy żyć.