Projekt i networking w branży sprzedaży detalicznej

czas trwania czytania minuty

Podczas wydarzenia Mapic firma Marazzi prezentuje projekty centrum handlowego Migross i jednomarkowego salonu sprzedaży Laboratorio Olfattivo jako paradygmatyczne punkty odniesienia mające stymulować nowe sposoby synergii pomiędzy operatorami w branży

Marazzi bierze udział w Mapic, międzynarodowym wydarzeniu poświęconym branżom sprzedaży detalicznej i nieruchomości (Cannes, w dniach od 28 do 30 listopada), podczas którego gromadzą się przedstawiciele takich dziedzin jak rekreacja, produkcja i dostawy materiałów oraz usługodawcy, a którego celem jest stymulowanie nowych synergii i formatów handlowych.

Marazzi zaprezentuje na swoim stoisku dwa przykłady różnego wykorzystania kolekcji Mystone Ceppo di Gré: w centrum handlowym Migross w Mantui, zaprojektowanym przez pracownię CAM Architetti, oraz w jednomarkowym salonie sprzedaży Laboratorio Olfattivo w Turynie. Stanowią one paradygmatyczne punkty odniesienia pod względem jakości projektu i wydajności materiałów ceramicznych.

Dla branży projektowej i sektora HoReCa Marazzi dysponuje kolekcjami oferującymi wielorakie i wpisujące się w różne potrzeby rozwiązania, stworzone z myślą o zarówno nieustannie rozwijających się sektorach rozrywki i rekreacji (które są tematem sekcji LeisurUp na targach Mapic), jak i o branży gastronomicznej, w której proponuje się coraz bardziej wymagające koncepcje i które szczegółowo zgłębiane będą w ramach sekcji wystawowej The Happetite Forum. A wszystko to z myślą o konsumentach, którzy są coraz bardziej etyczni, nastawieni na rozwiązania cyfrowe i troszczący się o dobre samopoczucie oraz zrównoważony rozwój.